ISP ТРК "ГОК" » Інтернет » Довідник абонента » Інструкція. "Особистий кабінет"

Інструкція. "Особистий кабінет"

Особистий кабінет знаходиться за адресою - https://stat.trkgok.net
Вхід в особистий кабінет здійснюється після введення логіна і пароля клієнта або за IP адресою.

Інструкція. "Особистий кабінет"



Якщо ви забули свій логін або пароль, зателефонуйте: тел. 4-45-06, моб. 067-530-10-05, моб. 066-945-95-69

 

Зверніть увагу! Доступ до особистого кабінету надається тільки з локальної мережі ISP TRK-GOK! Якщо у Вас увімкнені сервіси VPN або Proxy, то їх необхідно вимкнути або заходити з іншого браузера, в якому не використовуються дані сервіси.


Після авторизації клієнт потрапляє на свою сторінку, де розташовані:

 

 

Інструкція. "Особистий кабінет"

 

Зверху - ім'я та прізвище клієнта з яким укладено договір.
Трохи нижче - інформаційний блок, де розміщується найважливіша інформація, що стосується безпосередньо клієнта. Наприклад про те, що закінчився розрахунковий період. Якщо важливих повідомлень немає, то тут порожньо.
Далі йде табличка з інформацією про підключення. Найкорисніші дані - це дата закінчення поточного розрахункового періоду, сума на рахунку і скільки коштів необхідно для початку нового періоду. Поруч з назвою поточного тарифного плану є кнопка, що дозволяє замовити зміну тарифного плану на наступний місяць.
Нижче розташоване основне меню особистого кабінету, під яким виводиться інформація, що відноситься до даного пункту меню.

 

Пункт меню "компьютеры"

Цей пункт меню відкривається за замовчуванням після входу в білінг. Тут відображено комп'ютери клієнта, зареєстровані в мережі.

Основна відмінність цього пункту меню - у нього є своє власне підменю, яке з'являється під переліком комп'ютерів клієнта після вибору комп'ютера (якщо їх декілька):
"доступ"    "подробный отчет"   "интенсивность потребления"    "изменение mac-адреса"

 

Підрозділ "доступ"

 

Інструкція. "Особистий кабінет"


 
В даному підрозділі клієнт може самостійно блокувати доступ в інтернет свого комп'ютера і вибрати розклад його блокування.

 

 

Пдрозділ "подробный отчет" 

 

Інструкція. "Особистий кабінет"

 


Тут, вибравши період, можна подивитися, який об'єм трафіку ви передали/прийняли в байтах. 

 

Підрозділ "интенсивность потребления"

- тимчасово відключений.

 

Підрозділ "изменение mac-адреса"

Назва говорить сама за себе - тут клієнт самостійно може перереєструвати комп'ютер, якщо у нього змінилася mac-адреса.

 

Інструкція. "Особистий кабінет"



 
Тепер, при зміні mac-адреси, не потрібно телефонувати адміністратору, просто введіть нову mac-адресу вашого комп'ютера або пристрою, підключеного до локальної мережі ТОВ "Телерадіокомпанія "ГОК".

 

 

Пункт меню "тарифы" 

- Інформативний тільки для тих нечисленних клієнтів, які використовують тарифи з помегабайтной оплатою. Для більшості клієнтів пункт непотрібний, оскільки у них безлімітні тарифи.

 

 

Пункт меню "периоды предоставления услуги"

Перелік попередніх розрахункових місяців, коли клієнт отримував послуги мережі.

 

Пункт меню "проводки"

В даному пункті зафіксовані всі рухи коштів з рахунку і на рахунок клієнта.

З'явилася нова функція - роздруківка бланка оплати. Корисна тим, хто не дуже любить заповнювати бланки в касі ТОВ "Телерадіокомпанія "ГОК". Тепер квитанцію оплати можна сформувати, роздрукувати вдома і прийти в касу з уже заповненим бланком. 

 

Інструкція. "Особистий кабінет"

Також можна сплатити за доступ до інтернету через платіжну систему LiqPay.


Пункт меню "кредиты"

В даному розділі перераховані взяті і погашені кредити. Сам кредит можна взяти при нестачі коштів на рахунку клієнта для початку нового розрахункового періоду. Кнопка замовлення кредиту з'являється після закінчення розрахункового періоду внизу інформації про брак коштів.

Інструкція. "Особистий кабінет"

 

Пункт меню "почтовые ящики"

Служить для зміни пароля до пошти, наданою ТОВ "Телерадіокомпанія "ГОК".

 

Пункт меню "самоограничения"

Корисний клієнтам, які користуються тарифами з помегабайтной оплатою. Дозволяє встановити грошовий ліміт понад якого інтернет не буде надаватися, навіть при наявності коштів на рахунку клієнта.

 

Пункт меню "приостановка услуг"

Стане в нагоді тим, хто хоче тимчасово відключитися і не користуватися інтернетом, наприклад у зв'язку з від'їздом.

Просто виберіть дату, з якого і по яке число доступ в інтернет не буде надаватися і, відповідно, дія розрахункового періоду буде призупинена;

 

Інструкція. "Особистий кабінет"

Пункт меню "настройки"

 

Інструкція. "Особистий кабінет"


У цьому розділі можна змінити настройки особистого кабінету:

- Вибір мови інтерфейсу;

- Вибрати авторизацію за IP-адресою, якщо незручно вводити логін-пароль;

- Дізнатися, на який е-mail приходять повідомлення від ТОВ "Телерадіокомпанія "ГОК";

- Налаштувати, за скільки днів надсилати повідомлення;

- Подивитися свій логін і змінити пароль.

 

Пункт меню "обращение в поддержку"

Інструкція. "Особистий кабінет"

Розділ призначений для вирішення різних питань, пов'язаних з роботою мережі. Виберіть тип питання. Напишіть на яку тему питання. Опишіть проблему. При необхідності ви можете прикріпити знімок екрана або інший файл. Ви можете замовити зворотний дзвінок від техпідтримки, якщо бажаєте отримати відповідь в телефонному режимі.
Після натискання кнопки "додати" звернення на підтримку буде сформовано.
Відповідь на питання прийде сюди ж або з вами зв'яжуться по телефону.

 

Інструкція. "Особистий кабінет"



 

Інструкція по роботі з особистим кабінетом https://stat.trkgok.net

Погода в Горішніх Плавнях