Нагору

Технічна підтримка (інтернет)

+38 066 305 91 10

+38 067 530 10 05 (Viber, WhatsApp)

+380 5348 4 45 04

Абонентський відділ (телебачення)

+38 066 305 83 09

+38 067 545 48 98 (Viber)

+380 67 532 46 33

+380 5348 4 45 03

    Інструкція з оплати

    Щоб мати змогу сплачувати послуги Інтернету через систему комунальних розрахунків НоваКОМ, Вам необхідно отримати комунальний код.

    Де отримати комунальний код?
    1. Отримати код через сайт. Перейдіть на сторінку “Отримати комунальний код”, оберіть адресу, за якою необхідно отримати код та вкажіть необхідні параметри для його отримання.
    2. Отримати код через довідково-інформаційну службу. Необхідно звернутись до довідково-інформаційної служби, яка знаходиться за адресою вул. Миру 17/33.

    Довідка з кодом видається тільки при пред’явленні оригіналів документів: паспорту особи, яка зареєстрована за адресою, а у разі відсутності реєстрації, ще додається право власності на житло.

    Після цього перейдіть за посиланням – https://hp.infocentr.pl.ua/abonent.html

    Оплата

    Крок 1. Вкажіть адресу і натисніть “Далі”

    Крок 2. Уведіть комунальний код і натисніть “Далі”

    Крок 3. У лівій колонці натисніть на кнопку “Сплатити”

    Крок 4. У правій колонці знайдіть ТОВ “Телерадіокомпанія “ГОК”, “послуга: інтернет” і в рядку “Сплачую” введіть суму

    Крок 5. Прогорніть сторінку вниз і натисніть “Підтвердити”

    Крок 6. Здійсніть оплату зручним для Вас способом

    Спочатку треба зайти в особистий кабінет.
    Особистий кабінет знаходиться за адресою – https://stat.trkgok.net
    Вхід в особистий кабінет здійснюється після введення логіна і пароля клієнта або за IP адресою.

    Якщо ви забули свій логін або пароль, зателефонуйте: тел. 4-45-06, моб. 067-530-10-05, моб. 066-945-95-69

    Перед проведенням оплати необхідно перевірити, чи не вичерпаний ліміт платежів по Вашій картці, та чи відкрита можливість оплати в інтернеті.

    Зверніть увагу! Доступ до особистого кабінету надається тільки з локальної мережі ISP TRK-GOK! Якщо у Вас увімкнені сервіси VPN або Proxy, то їх необхідно вимкнути або заходити з іншого браузера, в якому не використовуються дані сервіси. Якщо у Вас закінчився розрахунковий період, Ви можете включити кредитний період в особистому кабінеті і після цього здійснити оплату через LiqPay. У випадку, якщо Ви вже використали кредитний період, але так і не встигли сплатити, то зателефонуйте нам за номерами, зазначеними вище, ми включимо доступ до інтернету на 30 хвилин, щоб Ви мали змогу сплатити. Гроші на рахунок потрапляють протягом однієї хвилини.

    Оплата

    1. Натиснути кнопку “проводки” або “перейти к способам оплаты услуги”.
    2. Ввести суму для оплати, мінімальний платіж – 50 грн (комісія – 0 грн).
    3. Натиснути “оплатить через Приват24 (liqpay)”

    Після цього Ви будете перенаправлені на сайт liqpay.ua для подальшої оплати. У Вас буде 3 варіанти для оплати:
    1. Через Приват24.
    2. Карткою Visa/MasterCard будь-якого банку.
    3. Через мобільний додаток Приват24 методом сканування QR-коду.