Технічна підтримка (інтернет)
+38 066 305 91 10
+38 067 530 10 05 (Viber, WhatsApp)
+380 5348 4 45 04
Абонентський відділ (телебачення)
+38 066 305 83 09
+38 067 545 48 98 (Viber)
+380 67 532 46 33
+380 5348 4 45 03
В офісі компанії за адресою просп. Героїв Дніпра 54;
в офісах "Індустріалбанк" за адресами:
просп. Героїв Дніпра 78, вул. Молодіжна 4,
вул. Добровольського 28.
оплатити домашній Інтернет онлайн через "LiqPay" ;
оплатити через систему Нова Ком ;
Інструкцію з оплати за допомогою обох систем онлайн- оплати можна переглянути за посиланням
З метою безпеки авторизація користувача при підключенні до мережі Інтернет здійснюється за МАС-адресою мережевого пристрою. Тому після зміни пристрою (роутера, комп'ютера чи ноутбука), до якого підключений кабель потрібно оновити MAC-адресу в базі провайдера. Для зміни MAC-адреси зателефонуйте в технічну підтримку за телефонами:
(Київстар) 067-530-10-05,
(Водафон) 066-945-95-69.
Перейти за посиланням https://speedtest.net
Відповідь за посиланням - 9 причин через що може губитися швидкість
Все дуже просто! Вам потрідбно підключити оптичний інтернет на базі технології GPON та подбати про те, щоб Ваш роутер та абонентський термінал GPON (ONU/ONT) були заживлені під час відключень електроенергії. Докладніше за посиланням -
Як підключитися?
Розгалуджувач повинен знаходитися у квартирі та використовуватись наступного типу:
Не допускається використання подібних розгалуджувачів:
Підготовка кабелю під установку F-роз'єму і рекомендований ТВ-штекер:
Шановні абоненти! Зверніть увагу, для оплати домашнього Інтернету та кабельного Телебачення реквізити різні!
Сплатити за послуги телебачення можливо:
Кабель коаксіальний телевізійний типу RG-6 або F-660 середньої цінової категорії. Фактично це один і той же кабель з незначною відмінністю. Виробники можуть бути різними.
Кабель необхідно прокласти від розподільної шафи
ТОВ «Телерадіокомпанії «ГОК» в коридорі під'їзду до ТВ-приймача з запасом 1м з кожного боку.
По стіні кабель кріпиться монтажними кліпсами, скобами «Ялинка» або в пластиковому коробі.
При свердлінні стіни під установку скоб- «ялинок» або короба НЕ пошкодьте приховану електропроводку !!!
Для підключення розгалуджувача на 2 і більше ТВ-приймачів, а також встановлення ТВ-штекерів, на кабель необхідно встановити F-роз'єм. Спочатку зачищаємо кабель, як показано на малюнку, потім накручуємо роз'єм по різьбі до тих пір, поки внутрішній білий ізолятор кабелю не досягне нижньої частини гайки (для уникнення випадкового контакту корпусу роз'єму з центральним провідником кабелю. Центральний провідник не повинен виступати за межі гайки більш ніж на 3 мм. Також необхідно переконатися, що тонкий провідок зовнішнього екрану не накрутився на центральний провідник.
Розгалуджувач (Спліттер) буває на 2-, 3- і 4 відводи, в залежності від кількості підключаємих ТВ-приймачів. Купувати з запасом не рекомендується - чим більше відводів, тим більше вносиме згасання сигналу. На сплітері є 1 вхід (IN) і кілька відводів (OUT). Попередньо встановивши F-роз'єми, вхідний кабель з коридору підключаємо на вхід (IN) спліттера, а кабелі до ТВ-приймачів - на виходи (OUT).
Біля ТВ-приймача, на кабель необхідно встановити ТВ-штекер.
Далі підключаємо його до гнізда антени ТВ-приймача, в якому він повинен щільно утримуватися.
За статистикою, причиною 90% скарг на перешкоди в зображенні є стан абонентської ділянки кабелю (від розподільного ящика до ТВ-штеккеру). Як це перевірити?
Розберемо декілька варіантів:
1. Перешкоди на зображенні або повна відсутність сигналу на одному/кількох ТВ-приймачах:
a) Якщо в квартирі 1 ТВ-приймач, необхідно:
• Перевірити надійність установки штеккеру і переконатися, що він щільно розташований в гнізді ТВ-приймача.
• Перевірити весь абонентський кабель від розподільної шафи в коридорі до ТВ-приймача на предмет механічних пошкоджень.
• Якщо причина перешкод не встановлена, викликати майстра.
b) Якщо ТВ-приймачів декілька, але перешкоди на одному ТБ-приймачі, необхідно:
• Перевірити штеккер.
• Перевірити кабель від спліттера до ТВ-приймача.
• Перевірити вихід спліттера шляхом підключення проблемного ТВ-приймача до завідома справного відведення розгалуджувача.
• У разі встановлення причини перешкоди, необхідно замінити штеккер, кабель або спліттер відповідно.
c) Якщо ТВ-приймачів кілька і перешкоди на всіх, необхідно:
• Перевірити роз'єми і з'єднання на сплітері.
• Перевірити ділянку кабелю від розподіл. шафи в коридорі до спліттера в квартирі.
• Цілісність вхідного гнізда спліттера можна встановити, з'єднавши вхідний кабель з одним з вихідних до ТВ-приймача безпосередньо за допомогою з'єднальної муфти «згонка».
Якщо сигнал відновився - причина в розгалуджувачі.
• У разі встановлення причини перешкоди, необхідно замінити штеккер, вхідний кабель або спліттер відповідно, в іншому випадку - викликати майстра.
2. Відсутній або сильно спотворений звук на каналах:
• Якщо звук відсутній на всіх каналах - необхідно звернутися до ТВ-техніка.
• Якщо на одних каналах звук є, а на інших немає або він сильно спотворений - швидше за все, це неправильно обрані налаштування каналу. Необхідно на проблемному каналі вибрати стандарт звуку D/K.
Меню> Встановлення каналів> Налаштування звуку> Стандарт звуку> B/G,D/K, I. Після цього обов'язково зберегти налаштування.
3. З пульта ДК погано перемикаються канали, погано регулюється звук:
• Якщо погано спрацьовують всі кнопки пульта дистанційного керування та доводиться «прицілюватися», спрямовуючи на ТВ-приймач - поміняйте елементи живлення пульта ДК. Як правило, це 2 батарейки типу ААА.
• Якщо погано працюють тільки деякі кнопки пульта ДК (зазвичай часто використовувані такі, як перемикання каналів і / або регулювання звуку). Тоді необхідна чистка контактів на платі пульта ДК. Дану операцію може зробити телемайстер.