Нагору

Технічна підтримка (інтернет)

+38 066 305 91 10

+38 067 530 10 05 (Viber, WhatsApp)

+380 5348 4 45 04

Абонентський відділ (телебачення)

+38 066 305 83 09

+38 067 545 48 98 (Viber)

+380 67 532 46 33

+380 5348 4 45 03

    Інструкція з оплати Кабельного Телебачення

    Щоб мати змогу сплачувати послуги Кабельного Телебачення через систему комунальних розрахунків НоваКОМ, Вам необхідно отримати комунальний код.

    Де отримати комунальний код?
    1. Отримати код через сайт. Перейдіть на сторінку “Отримати комунальний код”, оберіть адресу, за якою необхідно отримати код та вкажіть необхідні параметри для його отримання.
    2. Отримати код через довідково-інформаційну службу. Необхідно звернутись до довідково-інформаційної служби, яка знаходиться за адресою вул. Миру 17/33.

    Довідка з кодом видається тільки при пред’явленні оригіналів документів: паспорту особи, яка зареєстрована за адресою, а у разі відсутності реєстрації, ще додається право власності на житло.

    Після цього перейдіть за посиланням – https://hp.infocentr.pl.ua/abonent.html

    Оплата

    Крок 1. Вкажіть адресу і натисніть “Далі”

    Крок 2. Уведіть комунальний код і натисніть “Далі”

    Крок 3. У лівій колонці натисніть на кнопку “Сплатити”

    Крок 4. У правій колонці знайдіть ТОВ “Телерадіокомпанія “ГОК”, “послуга: кабельне ТБ” і в рядку “Сплачую” введіть суму

    Крок 5. Прогорніть сторінку вниз і натисніть “Підтвердити”

    Крок 6. Здійсніть оплату зручним для Вас способом

    Шановні абоненти! Зверніть Вашу увагу на те, що реквізити для оплати послуг Інтернет і Кабельне Телебачення – різні! 

    1. Зайдіть на сайт «Приват24»

    2. Обeріть розділ “Платежі”, а з випадаючого меню – “Інтернет та ТБ”

    3. У пошуковому рядку наберіть «ГОК», перед вами відкриється сторінка де потрібно обрати “Телерадиокомпания ГОК (КТВ)”

    4. Далі потрібно ввести номер особового рахунку:

    5. Перевірте правильність реквізитів для оплати (Ваша адреса, П.І.Б, номер договору) і, якщо інформація вірна, введіть суму платежу та дані банківської картки.

    6. Після того, як Ви впевнились у вірності всіх введених даних – натискайте на кнопку “Додати у кошик” і після цього відкриється вікно з підтвердженням платежу:

    7. Натискайте кнопку “Підтвердити” для здійснення оплати за Кабельне Телебачення.

    8. Після завершення оплати ви отримаєте електронну квитанцію.

    Якщо ви забули або не знаєте свій особовий рахунок, зателефонуйте:
    тел. 4-45-09, моб. 067-54-54-898, або зверніться до відділу обслуговування абонентів.