Ще у 2007 році було анонсовано появу SuperSpeed USB під комерційною назвою USB 3.0, який приніс революційне збільшення швидкості передачі даних у порівнянні з USB 2.0 – від 0.48 Гбіт/сек до 5 Гбіт/сек. У 2022 році SuperSpeed був представлений вже у трьох версіях разом із ще швидшим стандартом USB 4.
Проте, всі одностайно погоджувалися із твердженням про те, що термін SuperSpeed не є корисним та коректним терміном для опису відмінності. У 2019 році в USB-IF змінили назву USB 3.0 на USB 3.1 Gen 1, USB 3.1 на USB 3.1 Gen 2, а потім на USB 3.2 Gen 2. Своєю чергою USB 3.2 перейменували на USB 3.2 Gen 2×2. Погодьтеся, ці назви самі по собі не дають нам великої ясності.
На щастя, як повідомляє The Verge, відповідно до оновлених інструкцій і логотипів, в USB-IF змінили своє маркування на просто USB 20 Гбіт/сек (раніше стандарт був відомий як USB 3.2 Gen 2×2), USB 10 Гбіт/сек (раніше відомий як USB 3.2 Gen 2) тощо, прибравши з ужитку бренд SuperSpeed.
Впровадження організацією USB-IF нових логотипів для маркування кабелів та зарядних пристроїв USB Type-C покращило простоту і якість сприйняття. Нове маркування полегшує розуміння показників швидкості передачі даних і обмежень потужності аксесуарів.
Вже наприкінці поточного року користувачі побачать нові логотипи та бренди на продуктах повідомляє mediasat.info
Нові логотипи та назви з’являться на пакуванні, а також на кабелях. Нове маркування включатиме як протоколи продуктивності, так і протоколи живлення, які підтримує кабель. У випадку із зарядними пристроями на пакуванні вказуватиметься максимальна підтримувана потужність. Нове маркування USB-портів показуватиме підтримуваний протокол продуктивності. Нові рекомендації також дають нам зрозуміти, що жоден із логотипів не містить бренду USB 4, оскільки в USB-IF не хочуть використовувати USB 4 як назву бренду, орієнтовану на споживача.
Натомість USB-IF рекомендує використовувати позначення USB 40 Гбіт/сек і USB 20 Гбіт/сек. Крім того, коли з’явиться стандарт USB 4 v2.0, він буде позиціюватися на ринку як USB 80 Гбіт/сек. У своєму інтерв’ю виданню The Verge президент і головний операційний директор USB-IF Джефф Рейвенкрафт відзначив: «Перш ніж розпочати оновлення нашого брендингу, ми провели багато досліджень у фокус-групах з багатьма різними типами споживачів, і жоден із цих людей не розумів меседж і брендинг, і вони не розуміли контролю версій або назв специфікацій».
Джефф Рейвенкрафт також додав, що спрощене маркування набуло чинності у поточному кварталі, і користувачі зможуть побачити нові логотипи на продуктах до кінця цього року.
Comments are closed.