Тепер усі канали компанії замість «UA» виходитимуть під брендом «Суспільне» — зміни затвердила Національна рада з питань телебачення та радіомовлення під час засідання 19 травня.
Ліцензія переоформлялася через зміни у складі правління, редакційної ради, а також зміни логотипу у назві всіх каналів компанії. Тепер загальнонаціональний канал замість UA: Перший називатиметься «Суспільне», а регіональні філії — за типом «Суспільне». Херсон».
НСТУ подала заяви про внесення змін до 37 ліцензій.
«Ці зміни пов’язані із створенням єдиної екосистеми громадського мовника на всіх платформах. У диджиталі ми активно використовуємо Суспільне. Тепер ми хочемо зробити те саме з телевізійними каналами. Ми створюємо зручну навігацію для споживачів», — сказав під час засідання директор з організації та розвитку мереж телерадіомовлення Суспільного Дмитро Грузинський повідомляє mediasat.info.
Comments are closed.